Obchodné podmienky
Nakupovanie tovaru na našich internetových stránkach môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel.
Kontaktné údaje poskytovateľa:
Sídlo spoločnosti:
MT Holding Slovakia, s.r.o.
Belince 144
95612
Fakturačné údaje:
IČO: 51742209
DIČ: 2120775338
IČ DPH: SK2120775338
Obchodné podmienky predávajúceho:
MT Holding Slovakia, s.r.o.
Belince 144
95612
IČO:51742209
DIČ:SK2120775338
Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho (zákazník, spotrebiteľ).
Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.). Obchodné podmienky pre prípad, keď kupujúci nakupuje na IČ upravuje dodatok "Záverečné ustanovenia". Ustanovenia odchyľujú od obchodných podmienok je ďalej možné dojednať v kúpnej zmluve. Táto odchyľujúce sa ustanovenia uvedené v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či doplňovať.
1. EXPEDIČNÉ TERMÍNY
Pri každej položke tovaru je uvedená vždy doba expedície (počet dní potrebných na odoslanie objednaného tovaru). V prípade menej bežného tovaru môže dôjsť k predĺženiu dodacej lehoty. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, podľa svojich možností a s ohľadom na zákazníka, znížiť dodaciu lehotu na najmenšiu možnú dobu. Pokiaľ dodacia doba prekročí dobu primeranú všeobecnej dostupnosti konkrétneho druhu tovaru na trhu, má zákazník plné právo zrušiť svoju objednávku, a to formou e-mailu.
Dodanie tovaru:
- skladom - do 24hodín
- tovar na objednávku - do 10 - 20 pracovných dní
- rastliny - do 7 pracovných dní ( potrebné si prezistiť dostupnosť tovaru u dodávaťeľa)
- ak nie je dodacia lehota uvedená pri produkte, platí, že predávajúci dodá kupujúcemu tovar najneskôr do 30 dní.
2. PLATOBNÉ PODMIENKY
DOBIERKA - platba pri doručení tovaru kuriérskou službou na fakturačnú, resp. doručovaciu adresu uvedenú v objednávke.
ZÁLOHOVÁ FAKTÚRA - po potvrdení objednávky zo strany spoločnosti MT Holding Slovakia, s.r.o., Vám bude zaslaná zálohová faktúra, po jej uhradení bude tovar vyexpedovaný
OSOBNÝ ODBER - je možný po telefonickej, alebo emailovej dohode vopred v sklade.
Nie je možné platiť platobnou kartou.
3. DOPRAVNÉ A BALNÉ
Tovar je zákazníkovi doručený prostredníctvom kuriérskej služby alebo našími vozidlami na korešpondenčnú, prípadne doručovaciu adresu, ak je táto zadaná v objednávke, prípadne upresnená zákazníkom pred odoslaním tovaru. O odoslaní tovaru je zákazník informovaný formou e-mailu prípadne telefonicky v časovom predstihu, kedy mu je oznámený deň dodania časový horizont (ráno, doobeda, okolo obeda, popoludní, na večer).Presnú hodinu nevieme určiť!!!
Doručenie prebehne v pracovné dni v čase obvyklej pracovnej doby.
Vaše poznámky, že tovar má byť doručený napríklad po 15 h alebo do 12 h, nemôžeme ovplyvniť a neberieme preto na zreteľ. Cez víkend nie je možné zásielku doručiť.
V zimnom období sú rastliny expedované s výhrevným vreckom a výplň krabice je s PS vložkou.
Adekvátna čiastka bude pripočítaná k celkovej sume.
Za tovar počas dopravy zodpovedá prepravca, preto si obsah zásielky skontroluj prosím v okamihu prevzatia popr. ihneď po jej prevzatí. V prípade poškodenia tovaru toto okamžite oznám prepravcovi, spíš s ním reklamačný protokol, poškodenie nafoť a nám oznám e-mailom spoločne s fotografiami poškodenia. Tovar poškodený pri preprave možno reklamovať len v pôvodnom obale a maximálne do 12 h od dodania. Neskoršie alebo neúplné reklamácie nie je možné uznať a nebudú akceptované.
4. DAŇOVÝ DOKLAD
· Sme platcami DPH
· Faktúra (daňový doklad) bude priložená k tovaru - je potrebné zadávať fakturačné údaje, ak ich neobdržíme tak dostanete iba potvrdenie o zaplatení.
· V prípade chýbajúce faktúry alebo poslanie odpisu faktúry zasielame daňový doklad len elektronicky.
Faktúru nájdete vo fólii pod podacím štítkom, nalepenú na balení!!! Opätovné vydanie faktúry a dodatočná zmena fakturačných údajov a zaslanie poštou je spoplatnená sumou vo výške 5,00 €.
V daňovom doklade nie je možné písať iný počet kusov, upravovať názov tovaru, meniť spôsob platby, antidatovala ani upravovať cenu. Poznámky v tomto smere ignorujeme. V daňovom doklade neuvádzame dodaciu adresu, u nákupu na firmu neuvádzame kontaktnú osobu.
Ceny na našom internetovom obchode sa nemusia zhodovať s cenami na našich predajniach.
5. KÚPNA ZMLUVA
Všetka prezentácie tovaru umiestnené na webovom rozhraní e-shopu www.akvarioverastliny.sk je iba informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru. Ustanovenie § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka sa nepoužije.
Kupujúci navrhuje uzavretie kúpnej zmluvy prostredníctvom riadne vytvorenej objednávky v e-shope predávajúceho alebo prostredníctvom telefónu. Predávajúci bezodkladne potvrdí prevzatie tohto návrhu na e-mail kupujúceho, pričom toto potvrdenie nie je svojou povahou súhlasom s uzatvorením kúpnej zmluvy. Za súhlas s uzatvorením kúpnej zmluvy je považovaný okamih, kedy predávajúci odošle objednaný tovar kupujúcemu. V okamihu odoslania tovaru teda jednoznačne dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim, pričom táto zmluva sa riadi platnými obchodnými podmienkami predávajúceho.
Kupujúci je oprávnený odvolať svoj návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy bez akýchkoľvek sankcií, kým nedôjde k odoslaniu objednaného tovaru zo strany predávajúceho. Tento svoj zámer kupujúci oznámi predávajúcemu e-mailom. Kúpna zmluva je vždy uzavretá v úradnom jazyku Slovenskej republiky. Kúpna zmluva je vždy uzatváraná na dobu určitú, Od okamihu prevzatia tovaru kupujúcim. Týmto nezanikajú práva kupujúceho ani predávajúceho, ktoré podliehajú platnej slovenskej legislatíve a týmto obchodným podmienkam.
6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA
Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne práv z chybného plnenia sa riadi príslušnými všeobecne záväznými predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka). Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal: - má tovar vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a chýba ak dojednania, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na charakter tovaru a na základe reklamy nimi vykonávané, - sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar rovnakého druhu bežne používa, - tovar zodpovedá kvalitou alebo prevedením, podľa dohodnutej vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa zmluvného vzorky alebo predlohy, - je tovar v zodpovedajúcom množstve miere, alebo hmotnosti a - tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov. Ustanovenia uvedené v predchádzajúcom odseku obchodných podmienok sa neuplatnia u tovaru predávaného za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru na vadu zodpovedajúcu miere používa alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim , alebo ak to vyplýva z povahy tovaru. Ak sa prejavi vada v priebehu 30 dní od prevzatia, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí. Práva z chybného plnenia uplatňuje kupujúci u predávajúceho. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy predávajúci dostal od kupujúceho reklamovaný tovar. Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou za vady upravuje reklamačný poriadok predávajúceho.
7. REKLAMAČNÝ PORIADOK
Na každý tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota, ktorá činí u tovaru ponúkaného v našom internetovom obchode 24 mesiacov. Záruka sa vzťahuje na všetky zjavné vady tovaru, ktoré nie sú zlučiteľné s jeho funkčnosťou, úžitkovými a estetickými vlastnosťami. Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté neodbornou montážou kupujúcim. Sortiment predávaný firmou MT Holding Slovakia, s.r.o. je špeciálneho charakteru a je vyrobený na objednávku, a vyžaduje nevyhnutne odbornú montáž. Prípadné reklamácie a závady na tovare, ktoré budú súvisieť s neodbornou montážou, nebudú uznané. Pred začatím reklamačného konania je nutné kontaktovať predávajúceho e-mailom na adrese reklamacie@akvarioverastliny.sk. Popísať zbežne druh závady a pripojiť fotodokumentáciu vady na výrobku. Predávajúci rozhodne o ďalšom postupe a pri nutnosti zaslania výrobku späť, postupujte podľa ďalších bodov. Reklamovaný tovar odporúčame doručiť osobne či kuriérskou službou na adresu skladu spoločnosti MT Holding Slovakia, s.r.o. (POZOR TÁTO ADRESA JE FAKTURAČNÁ!). Táto adresa Vám bude oznámená e-mailom.K tovaru ODPORÚČAME doložiť doklad o zakúpení tovaru, popísať zistené chyby A UVIESŤ NÁROK, KTORÝ KUPUJÚCI V DÔSLEDKU chyby uplatňuje. Predávajúci si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý bol dovezený bez reklamačného protokolu, sprievodného listu alebo na dobierku alebo na doručenku na konkrétnu osobu. Kupujúci môže uplatniť nasledujúce nároky: dodanie chýbajúceho tovaru alebo výmenu tovaru za nový. V niektorých prípadoch je tiež možné požadovať odstúpenie od kúpnej zmluvy a vrátenie kúpnej sumy. O reklamácii bude rozhodnuté (tj. Reklamovaný tovar bude prijaté či odmietnutý k vybaveniu reklamácie) väčšinou do 10-tich pracovných dní od prijatia tovaru. Táto lehota však nezahŕňa dobu potrebnú pre odborné posúdenie vady, ak je to potrebné. Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť v zákonnej lehote, najneskôr do 30-tich dní. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť nasledujúcim dňom doručenia tovaru na adresu predávajúceho. Ak nebude reklamácia v uvedenej lehote predávajúcim vybavená, má kupujúci právo na primeranú zľavu alebo odstúpenie od zmluvy. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu (spotrebiteľovi) za to, že predávaná vec je pri prevzatí v zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez chýb. Pokiaľ nie je vec pri prevzatí v zhode s kúpnou zmluvou, má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúcej kúpnej zmluve. A to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou. Nie je takýto postup možný (ak nemožno splniť kupujúceho požiadavku) môže kupujúci požadovať primeranú zľavu alebo od zmluvy odstúpiť. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu 30 dní odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, pokiaľ sa nepreukáže opak alebo to neodporuje povahe veci. Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o vady odstránitelné voľné, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie vady po oprave alebo pre väčší počet chýb vec riadne užívať (v praxi sa tretia rovnaká chyba či štvrtá vada akákoľvek považuje za dôvod uplatneniu práv zo zodpovednosti za chyby ako v prípade neodstrániteľnej chyby). Pokiaľ sa jedná o iné vady neodstrániteľné a ak nepožaduje kupujúci výmenu veci, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci alebo môže od zmluvy odstúpiť. POZOR DÔLEŽITÉ !!! Akonáhle Vám prievezú tovar, je NUTNÉ skontrolovať jeho stav. Pokiaľ je akokoľvek poškodený alebo zdeformovaný, môžete ho prevziať, ale MUSÍTE s vodičom spísať protokol a poškodení tovaru. VODIČ JE POVINNÝ TENTO PROTOKOL SPÍSAŤ. Pokiaľ zistíte poškodenie tovaru, kontaktujte našu firmu resp. s vodičom píšte protokol o poškodení zásielky. V prípade nedodržania tohto postupu nebude braný ohľad na poškodenie tovaru prepravou a následné reklamácie nebudú vybavené. Obsah zásielky, prosíme, skontrolujte čo najskôr v prítomnosti kuriera.
CHCETE VRÁTIŤ TOVAR ZAKÚPENÝ CEZ INTERNET V 14-dňovej lehote?
Najprv sa rozhodnite či o daný tovar máte skutočný záujem, aby nevznikali zbytočné prepravné a balné náklady.
Na akváriové rastliny sa nevzťahuje možnosť vrátenia tovaru, ani záruka 24 mesiacov, každá zásielka je balená a fotograficky zdokumentovaná v akej kondícií sú rastliny expedované, neručíme za neodborné zaobchádzanie s balíkmi dopravnými spoločnosťami.
Zistíte pri vybalení zásielky úhyn zvierat - rastlín alebo ich poškodenie, okamžite nás o tejto skutočnosti informujte telefonicky, alebo e-mailom. V každom prípade vyžadujeme fotodokumentáciu stavu dodávky! Oprávnená reklamácia bude vybavená do 30 dní zaslaním nových živočíchov/rastlin alebo vrátením peňazí. Na neskoršie reklamácie, ktoré môžu byť spôsobené nevhodným spôsobom chovu/pestovaním (nevhodné kŕmenie, manipulácia, nevhodný chemizmus vody) nebude braný ohľad!
Rastliny po vybratí z košíka, kelímku alebo iného balenia po zasadení/otvorení/odbalení do akvária nebude braný ohľad.
Krehký tovar (akvária) pri zistení vady v prítomnosti kuriera je potrebné spísať s kurierom (prepravnou spoločnosťou) reklamačný protokol v deň dodania tovaru, upozorňuje na túto skutočnosť aj nálepka s upozornením na balíku, potvrdzujúci mail pri odoslaní zásielky/objednávky, na reklamáciu - vadu nahlásenú neskoršie nebude braný ohľad a reklamácia bude zamietnutá, neakceptovateľná.
Dodávateľ si vyhradzuje právo vymeniť alebo nahradiť rastlinu, ktorá neni skladom ani skladom u dodávateľa za podobnú druhu, tvaru, vzhľadu alebo rodu.
Rastliny, košíkované, In Vitro, zväzok a iné formy balenia nie je možné vrátiť ani reklamovať z dôvodu že majú inú farbu, veľkosť a iné...
Objednávky s rastlinami a živým tovarom nieje možné zrušiť ani stornovať.
Reklamácie dodávky prijímame do 12h po prevzatí tovaru, na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad a reklamácia nebude uznaná!!!
Berte ohľad aj na to že farba rastlín sa môže meniť na obrazke, inak sa zobrazovať, foto rastlín sú ilustračné, tie ktoré boli použité pri fotografovaní sú už predané.
Pokiaľ zákazník nepreberie zásielku s rastlinami a tie jeho konaním sa poškodia, zhniju a pod, berie na vedomie že platí celý obsah zásielky ako aj prepravné náklady x 2.
Objednávky ktoré boli expedované nieje možné zrušiť, ani objednávky ktoré boli expedované v piatok a zrušenie bolo oznámené cez víkend (sobota, nedela), ak sa zásielka vráti neprebratím zo strany objednávateľa(zákazníka) berie na vedomie preplatenie prepravných nákladov x2 + balné.
Tovar je možné vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu ( poprosíme pozrieť odstupenie od zmluvy ) V súlade s ustatovením § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji.Toto sa nevzťahuje na akváriové rastliny, živočíchy, dekoračný materiál (korene, kamene a iné) tovar na objednávku ktorý musí isť do výroby.
Zákon stanovuje 14 dňovú lehotu "na rozmyslenie" a dáva vám tak možnosť prezriet a vyskúšať si tovar. Toto skúšanie však slúži iba k potrebám zoznámenia sa s vlastnosťami a funkciami tovaru, nie priame použitie a to v podstate v takom rozsahu, ako keď sa skúša pri kúpe v kamennom obchode.
Ak máte objednávku ako registrovaný VO odberateľ, tak jej výška musí byť väčšia ako 120eur.
V opačnom prípade ide o používanie tovaru, pri ktorom sa jeho hodnota znižuje a neni možné takúto zásielku prevziať späť v 14 dňovej lehote.
Predávajúci má právo si nárokovať od kupujúceho adekvátnu čiastku na uvedenie tovaru do pôvodného stavu.
Potvrdenie stornovania objednávky oznámi predávajúci kupujúcemu telefonicky alebo písomnou formou (e-mailom, poštou). Kupujúci má právo jednostranne stornovať objednávku, a to aj záväzne akceptovanú predávajúcim, v prípade nedodania objednaného tovaru predávajúcim v lehote do 30 dní od lehoty uvedenej v záväznej akceptácii objednávky.
V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, je predávajúci povinný vrátiť túto sumu v lehote 30 pracovných dní od stornovania objednávky resp. kúpnej zmluvy a to bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim písomnou formou (e-mailom alebo poštou).
Záruka sa nevzťahuje na pohyblivé/rotačné časti, spotrebný materiál (sondy, žiarivky, LED svetlá)
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť, doplniť alebo zameniť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
– objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný kupujúci, kupujúci neodpovedá na e-maily atď.).
- ukončenie výroby alebo nedodanie tovaru od dodávateľa
- nahradenie nedostupného, vypredaného alebo poškodeného tovaru, tovarom rovnakých technických údajov, neovplyvniteľných ich funkčnosť alebo životnosť.
Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že predávajúci a kupujúci uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odchylne od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
V prípade, že táto situácia nastane, je predávajúci povinný kontaktovať kupujúceho telefonicky alebo písomnou formou (e-mailom alebo poštou) za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, je predávajúci povinný vrátiť túto sumu v lehote 14 kalendárnych dní od stornovania objednávky resp. kúpnej zmluvy a to bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim písomnou formou (e-mailom alebo poštou).
Do reklamačného procesu sa príjima iba kompletný a z dôvodu dodržania hygienyckych predpisov neznečistený výrobok. V prípade oprávnenej reklamácie sa táto doba reklamácie môže predlžit, pokial je výrobok dodávaný z iných krajín ako je EU prípadne tretích krajín kedy sa doba predlžuje o čas potrebný na odoslanie a doručenie k výrobcovi a späť (čas prepravy, ktorý nevieme urýchliť ani ovplyvniť)
PRI PREBERANÍ ZÁSIELKY OD PREPRAVCU VÁS ŽIADAME O DÔKLADNÚ KONTROLU DODÁVANÉHO TOVARU, V PRÍPADE PREVZATIA TOVARU BEZ VÝHRADY U PREPRAVCU POTVRDZUJETE PREVZATIE KOMPLETNEJ A NEPOŠKODENEJ ZÁSIELKY.
Zásielku je potrebné pri preberní skontrolovať, ak budú zistené niejaké vady alebo poškodenia tak ihneď spísať s kurierom doklad o škode, bez neho Vám nebude uznaná žiadna reklamácia!!!
Odporúčame nasledujúce: Tovar nesmie byť použitý Priložte doklad o kúpe tovaru - postačí aj číslo objednávky Uveďte číslo účtu, kam majú byť vrátené peniaze Jedná sa o tovar upravený podľa priania zákazníka alebo pre jeho osobu podľa § 53 ods. 7 písm. c) Občianskeho zákonníka Nejde o tovar, na ktorého nákup bola uzatvorená medzi predávajúcim a kupujúcim písomná kúpna zmluva Vrátenie tovaru odporúčame dohovoriť e-mailom (reklamacie@akvarioveratliny.sk) so spoločnosťou Miloš Turzo Vrátený tovar odporúčame doručiť osobne či kuriérskou službou na adresu skladu spoločnosti MT Holding Slovakia, s.r.o. (Pozor táto adresa je iná ako fakturačná!). Adresa pre vrátenie tovaru je Vrátiť tovar môžu iba koncoví spotrebitelia, nie osoby, ktoré tovar zakúpili na IČ - tu nevzniká právny nárok a záleží na dohode so spoločnosťou. Na tovar v našej ponuke sa ďalej vzťahujú výnimky z odstúpenia podľa §1837 Občianskeho zákonníka Najneskôr do 14-tich dní od prevzatia vráteného tovaru predávajúcim, zaslané peniaze na Vami uvedený účet. Vrátená čiastka bude znížená o náklady vynaložené na dopravu, balné tovaru k zákazníkovi, teda minimálne o 7,47, - € vrátane DPH za položku. DÔSLEDNE SKONTROLUJTE všetky náležitosti objednaného tovaru pred tým, než bude použitý. Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. V medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený Tovar poškodený len čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takomto prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takomto prípade vracia len takto zníženú kúpnu cenu.
8. POSTUP PRI NAKUPOVANÍ
Všetky objednávky sú považované za záväzné. Objednávky sú potvrdzované formou e-mailovej správy zaslanej na adresu zákazníka. Tovar je zaradený do jednotlivých kategórií v ľavom rozbaľovacom štruktúrovanom menu. Postupným klikaním na položky v ľavom menu je možné prechádzať celý sortiment. Ak je pri tovare cena 0 eur, neznamená to že tovar je grátis ale je v štádiu pridávania obsahu na stránku. Tovar je možné pridať do nákupného koša kliknutím na tlačidlo "kúpiť", ktoré sa nachádza tesne pri ceny tovaru. V nákupnom koši je prehľad o výrobkoch určených na objednanie. Položku (ky) tovaru možno v nákupnom koši ešte dodatočne odobrať. Vlastný nákup prebieha cez pokladňu, kde zákazník vyplní formulár a klikne na tlačidlo "odoslať objednávku". Vytvorením objednávky kupujúci bezvýhradne súhlasí s obchodnými podmienkami spoločnosti MT Holding Slovakia, s.r.o.. Pri problémoch, prosím, prednostne využívajte e-mailovej komunikácie a v predmete e-mailu uvádzajte číslo objednávky
9. VAŠA OCHRANA Pri našej spolupráci sa snažíme plne chrániť vaše súkromie. Aby sme Vám však mohli ponúknuť naše služby, potrebujeme poznať niektoré nutné údaje. Tieto údaje chránime pred zneužitím. Prečítajte si prosím podrobnosti ďalej v tomto dokumente. a) Údaje, ktoré zadávate pri registrácii Nutné: Meno, Priezvisko, Ulica, Mesto, PSČ, telefón Aby ste nemuseli registračné údaje zadávať pri každom nákupe na www.akvarioverastliny.sk znova, využite možnosť registrácie. b) Údaje o našej spolupráci: Počas Vašej spolupráce s firmou MT Holding Slovakia, s.r.o. sú zhromažďované Vaše objednávky. Je to potrebné pre zaistenie dodávok tovaru, vybavovanie reklamácií a podobne. Údaje o nákupoch sú ukladané v bezpečnej databáze a nie sú poskytované tretím stranám. c) Využitie Vašich dát mimo internetový obchod www.akvarioverastliny.sk: Vaše osobné dáta sú v rámci spoločnosti MT Holding Slovakia, s.r.o. dôverné a nie sú poskytované žiadnym subjektom s výnimkou partnerov zaisťujúcich platobný styk, ktorými môžu byť napr. banky. To však vždy iba v rámci jednej konkrétnej platby s využitím týchto služieb. Tato dáta nebudú poskytované reklamným, marketingovým, ani iným obdobným spoločnostiam. d) Súhrnné informácie: MT Holding Slovakia, s.r.o. ďalej môže poskytovať dôveryhodným tretím stranám, alebo verejnosti, súhrnné štatistické informácie o zákazníkoch, návštevnosti, obrate a ďalšie súvisiace údaje. Táto štatistika však neobsahuje žiadnu informáciu, ktorá by umožnila identifikovať jednotlivých zákazníkov (napr. štatistický úrad). e) Akčné ponuky Odoslaním objednávky súhlasíte s občasným zasielaním akčných ponúk na uvedenú emailovú adresu. Toto zasielanie môžete jednoducho zablokovať. Potrebné inštrukcie nájdete v pätičke doručeného emailu. Spoločnosť MT Holding Slovakia, s.r.o. si váži Vašu dôveru a bude plne chrániť Vaše súkromné dáta pred zneužitím. Tieto údaje potrebujeme preto, aby sme zabezpečili a skvalitnili naše služby. Neposkytujeme ich tretím stranám. Používaním internetového obchodu www.akvarioverastliny.sk súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a Vašich nákupoch. Pravidlá zaobchádzania s týmito údajmi sú popísané v tomto dokumente. Ak dôjde v budúcnosti k ich zmene, budú detaily nových pravidiel v publikované, takže budete mať možnosť sa o nich dozvedieť. 10. Písomné informácie a poučenie podľa Občianskeho zákonníka ad a)MT Holding Slovakia, s.r.o. b) Tovar a ceny tovaru sú pri jednotlivých ponúkaných položiek ad c) Náklady na dodanie sú v obchodných podmienkach ad d) Spôsob dopravy a úhrady si vyberte z ponuky ad e) Podľa § 1829, ods. 1 má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť do 14 dní od prevzatia plnenia pri použití prostriedku komunikácie na diaľku. ad f) Neúčtujeme žiadne náklady pri použití prostriedku komunikácie na diaľku.
9. STORNO OBJEDNÁVKY ZO STRANY ZÁKAZNÍKA
Storno objednávky je možné vykonať LEN E-MAILOM info@akvarioverastliny.sk a je nutné uviesť číslo objednávky. Storno nemožno vykonať telefonicky! Objednávku možno stornovať maximálne pred expedovaním zásielky. Vo chvíli, keď dôjde k odovzdaniu tovaru špedičnej firme, nemožno už vykonať storno bez zmluvnej pokuty - viď upozornenie nižšie. UPOZORNENIE: Každá objednávka je záväzná (Občiansky zákonník § 544-545, zákon č. 40/1964 Zb.) Podľa našich obchodných podmienok. Pokiaľ nebude expedovaná objednávka zákazníkom vyzdvihnutá, bude v každom prípade požadované uhradenie vzniknutých nákladov na odoslanie tovaru. Odoslaním objednávky súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami. Upozorňujeme, že všetky nesplatené pohľadávky budú postúpené našej právnej zástupkyni na vymáhanie vrátane všetkých nákladov s tým spojených.
Na rastliny, ktoré sú na objednávku sa nevzťahuje storno objednávky, pokiaľ bude objednávka záväzne odoslaná cez www.akvarioverastliny.sk alebo mailom, prípadne telefonicky nieje možnosť storno tejto objednávky ani iné ďalšie úkony viď. vyššie.
Objednávka, ktorá je vytvorená prostredníctvom našej web stránky, vopred vyplatená bankovým prevodom alebo platobnou kartou, naspäť peniaze nevraciame! Čiže si rozmyslite, či naozaj máte záujem o daný tovar. Peniaze sa nevracajú, ako kompenzácia za Vami rozmyslenú objednávku Vám zašleme v tej istej hodnote ako bola objendávka buď darčekovú poukážku alebo ponúkneme podobný tovar v tej istej hodnote. Ďaľšia vec, pri vrátení tovaru, peniaze nevraciame taktiež, bude Vám vrátený tovar vykompenzovaný darčekovou poukážkou.
10. STORNO OBJEDNÁVKY ZO STRANY OBCHODU
Predávajúci môže jednostranne zrušiť objednávku kupujúceho v prípade, že objednané plnenie (tovar) sa stane nemožným, pretože objednaný tovar sa už nevyrába, alebo sa nedodáva na trh dostupný predávajúcemu, alebo je dlhodobo nedostupné vinou nie na strane predávajúceho . Ak sa týka vyššie uvedená nemožnosť plnenia iba časti objednaného plnenia, môže predávajúci zrušiť iba túto časť objednávky. Predávajúci môže zrušiť objednávku, ak dôjde k výraznej zmene kúpnej ceny, za ktorú predávajúci od dodávateľov tovaru získava, kedy táto zmena nebola predávajúcemu známa v čase prijatia objednávky. Predávajúci je povinný pred zrušením objednávky o zmene ceny informovať bezodkladne kupujúceho, a pokúsiť sa o dohodu, kedy v prípade, že s kupujúcim nedôjde k dohode o novej cene, je oprávnený predávajúci bez ďalšieho zrušiť objednávku. Záverečné ustanovenia Zaškrtnutím súhlasu s nákupným poriadkom povoľuje kupujúci používanie svojich osobných údajov v opísanom rozsahu a berie na vedomie, že je oboznámený so všetkými podmienkami opísanými v obchodných podmienkach a s nimi bez výhrad súhlasí. Pokiaľ kupujúci nakupuje na IČ vťahujú sa na zmluvný vzťah predávajúceho a tohto kupujúceho niektoré odlišné ustanovenia, opísané nižšie: ak nie je v súvislosti so záručnými podmienkami výrobcu uvedené inak, platí záručná lehota v dĺžke trvania 24 mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim, zakúpený tovar nie je možné vrátiť bez udania dôvodu, z časti "Práva z chybného plnenia" je vylúčená informácia "Ak sa prejavia vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí". v prípade oprávnenej reklamácie nemá kupujúci právo na náhradu dopravného
11. ZÁRUKA SA NEVZŤAHUJE NA:
- chyby, na ktoré boli poskytnuté zľavy
- opotrebenia a poškodenia vzniknuté bežným užívaním výrobku
- poškodenie výrobku v dôsledku zanedbanej alebo nespravnej údržby
- poškodenie výrobku spôsobené jeho znečistením, nehodou a zásahom vyššej moci (živelná udalosť, požiar, a iné...)
- mechanické poškodenie výrobku
- poškodenie, alebo iný zásah do výrobku prevedení neoprávnenou alebo neautorizovanou osobou
Obchodné podmienky platné od 01.01.2019